Reklama w postaci breloków

Od kilku lat pracuje w firmie, która przeszła przez ten czas niesamowitą metamorfozę. Początkowo było to nieduże przedsięwzięcie, zatrudniające do dziesięciu osób. Na ten moment jest to dobrze prosperujące średnie przedsiębiorstwo, które jest jednym z liderów swojej branży praktycznie w całym województwie. Duża w tym zasługa skutecznych pomysłów działu marketingu.

Breloki promujące firmę

breloki reklamoweMam to szczęście, że zaraz po studiach trafiłam do pracy, która daje mi naprawdę świetlną perspektywę. Kiedy zaczynałam w nim pracować, przedsiębiorstwo było bardzo małe i zatrudniał maksymalnie dziesięciu pracowników. Na ten moment firma należy wielkościowo do średnich i pracuje w niej kilkadziesiąt osób. Zastanawiałam się kiedyś co stoi za tak szybkim rozwojem całego przedsięwzięcia. Na ten moment, bowiem, firma należy do potentatów w regionie. Za sukcesem tym stoi przede wszystkim dział marketingu, który na każdym kroku zaskakuje oryginalnymi pomysłami. Niedawno, na przykład, wszyscy pracownicy otrzymali breloki reklamowe, do których przypięty był pendrive. Brelok przedstawia logo firmy, wykonane z jakiegoś materiału przypominającego gumę. Logo można rozłożyć na dwie części i jedna z nich to właśnie przenośna pamięć o dość dobrej pojemności. Taki brelok jest bardzo praktycznym gadżetem. Można to na przykład przypiąć do torebki lub do kluczy. Przy okazji robi on reklamę, oswajając ludzi z logiem przedsiębiorstwa. Breloki rozdawane są nie tylko pracownikom, ale też klientom.

W wyniku obserwacji tego, w jakim tempie rozwija się firma, w której pracuje, doszłam do wniosku, że kluczowym elementem jest skuteczny marketing. U nas, na przykład, dział reklamy co chwilę wpada na nietypowe pomysły. Ostatnio każdy z pracownikow otrzymał reklamowy brelok.